Tema: Re: Svetima mašina parkinge
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-12-02 08:22:08
Na tai jei ji tavo garaže, vadinasi  ji - tavo, belieka užsidaryti vartus.
Nematau problemos. Užsidarai vartus ir lauki pirkėjo.
Paprastai parkingai po namu būna didelės bendro naudojimo asfaltuotos
aikštelės su vienais/dvejais vartas apie tokias aš ir kalbu, jei tavo
garažas turi vienus vartus ir priklauso tik tau -  tai jis ne bendro
naudojimo, bet privatus. Gali pasikabinti lentelę privati valda dėl visa ko.