Tema: Re: Svetima mašina parkinge
Autorius: KEdas
Data: 2010-11-30 12:48:55
Kam kartoji tą patį?
Klausėjui tėra vienintelė išeitis – pasistatyti ženklą „531. Rezervuota
stovėjimo vieta. Stovėjimo vieta, kurioje transporto priemonėms
leidžiama stovėti tik su specialiais leidimais (leidimai tvirtinami už
priekinio stiklo)“
Pasistačius reikės kreiptis į SP ir gauti stovėjimo leidimą.
http://www.parking.lt/lt/2