Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: Laimis
Data: 2010-06-25 23:54:22
Linas Petkevičius rašė:

> Taip - tokios nerašytos praktikos ash tikiuosiu. Ir idomu butu pamatyt
> sarasa banku, kurie kovoja del rinkos lyderio pozicijos kokioje nors
> valstybeje ir leidzia sau tokius fintus.

Man įdomiau būtų retrospektyvoje pagauti save benusiviliantį
konkuruojančiu banku, kai po viso neilgo šurmulio bankas „nedorėlis“
pasiūlytų geresnes paslaugas, kas galbūt iš esmės nulemtų tą rinkos
lyderystės kovą (ar ją gerokai palengvintų), nebekalbant jau apie
patenkintus ir iš kitų bankų ateinančius klientus...