Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: Yvl
Data: 2010-06-23 16:23:03
imone isipaireigoja moket alga. bet as neisipareigoju turet saskaitas visuose is eiles bankuose. ir nezadu isipareigot.

o koks tas darymas KITAIP? viena karta ivest saskaitos numeri?
nematau kame problema. visiskai. pavedimas kainuoja? ir ka? tai gal tegul ir visi tiekejai tada pereina i ta pati TAVO banka? :)