Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: Abarca
Data: 2010-06-24 23:42:29
Papasakosiu kaip man kartą nutiko. Tai buvo prieš keliasdešimt metų.
Laisvės alėjoje prie operetės teatro buvo (o gal dar ir yra) viešasis
tualetas. Ir kažkuriuo momentu atsirado neatidėliotinas poreikis juo
pasinaudoti. Skubiai atvykus į vietą paaiškėjo kad įstaiga užsidariusi
techninei profilatikai t.y. sanitarinė valanda. Sakytum, nu ir kas čia
tokio - prie Soboro yra kitas. Bet man tada buvo nusišikt ant to kad
kažkam nusišikt ant mano poreikių ir lūkesčių ir kad po sanitarinės
valandos išvietė blizgės ir kvepės.
Taip ir su Banku.