Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: Trolis
Data: 2010-06-23 14:39:47
"Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message
news:hvsqsk$tem$1@trimpas.omnitel.net...
> tai as turiu banke X saskaita. koks skirtumas kokiam? ir kodel turiu turet
> dar viena saskaita dar kitam banke Y, ir moket uz jos aptarnavima ir pan.?
> o kad imone kazkokius isipareigojimus bankui Y turi - manes giliai nekaso.
> as irgi turiu isipareigojimus  bankui X :)
>
> kazkada jau bandziau sita klausima cia kelt, ale taip ir neradom
> atsakymo - gali imone tave priverst atsidaryt saskaita "ju" banke, ar ne
> :)

tavo įmonė neįsipareigoja pervedinėt šaibas į tavo kortelę. Nepatinka
snoras - eik ir pasiimk grynais. Nes tikras, bet man kažkodėl atrodo, kad tu
turi į tai teisę. Kitas dalykas yra tas, kad dėl vieno dunduko buhalterės
tikrai nenorės daryt visko kitaip, bet čia jau ne pagal įstatymus, o
žmogiškąjį faktorių jau tai bus.