Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: Trolis
Data: 2010-06-25 13:08:36
"PL" <www@zzz.xxx> wrote in message news:i01ton$5kc$1@trimpas.omnitel.net...
> tai dabar as imsiu nueisiu i koki seba ir sakysiu, kad atidarykit man
> saskaita, nes cia alga mano eis. Ims ir atidarys man saskaita su
> sumazintais komisiniais, duos kortele be jokiu ten aptarnavimo mokesciu?
> Stipriai abejoju. Cia tokios sutartys sudaromos su imonemis. Jei imone
> neturi saskaitos tame banke, tai spyga tu ten nuejes gausi nebent milijona
> atsinesi kaip prieda.

Nežinau ar duos, nenustebčiau jeigu ir duotų, bet nenustebčiau, jeigu ir
neduotų ;) Šiaip alga tai yra tau, o bankui tai yra paprastas banko
pervedimas, va kai pasidarys bankui tas pervedimas "tavo alga", va tada ir
turėsi tas nuolaidas. O kad įgautų tą statusą, tai reikia, kad įmonė
atitinkamas sutartis pasirašytų :)

Dažniausiai netgi pinigų pervedimo algoms būdas skiriasi nuo įprastinio
pervedimo.