Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2010-06-23 20:04:09
kaip siek tiek zinantis algu pavedimu specifika - galiu paaiskint:

imones dazniausiai nedaro pavedimu per internetines sistemas, o turi
spec banko pateikta softa, kuris pats jungiasi su banku.

tame softe yra galimybe ikrauti kazkoki tekstini failiuka ir tas
failiukas eina kaip vienas paketas.

cia prasideda niuansai:

jei imone pvz turi snoro 'telebanka' tai is apskaitos programos
suformuojamas failas ir 'sumaitinamas' tam 'telebankui'

dabar:
snoras gaves 200 darbuotoju atlyginimus ir jei jei 196 yra snore - juos
paleidzia kaip viena pavedima. like keturi (tarkim SEB, Swed, Nordea,
DnB) praeina kaip atskiras pavedimas i kita banka.
dar karta kartoju:
KAIP ATSKIRAS

taigi jei siuo atveju imone sumoka uz 5 pavedimus (tarkim po 0,6lt =
3lt), gal netgi ir uz 4 (nes savo gali neskaiciuot)

o jei bus atvirkstinis variantas - pvz 196 yra kituose, o snore tik 4
tai sumoketi teks uz 197 pavedimus =118lt ..
o jei darbuotojai pageidauja gauti atlyginima du kartus per menesi? tai
115x2 = 230lt ismesti i ora per menesi.. 2760lt per metus.. o jei dar
kiekvienas nores gauti pinigus pries atostogas?

taip, be abejo, didesnes imones turi sutartis su visais didziausiais
bankais ir tiesiog paskirsto srauta per programas (sebinius per sebo
telebanka, hanzinius per telehanza ir t.t.)

ziurekit i tai is praktines puses.