Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-24 15:39:37

"Nitro" <nitro@centras.nospam.lt> wrote in message
news:hvvimo$aeb$1@trimpas.omnitel.net...
> tai turbut SEB labai truksta tokio, kaip tu speco, kuris visus upgreidus
> padarys nestabdydamas sistemu :)
>
> O kaip tu isivaizduoji persijungima nuo naujos sistemos, prie upgreido?
> Ishtrauki tinklo kabeli is vieno kompo ir perkishi i kita? Vuolia?

Prifilosofuot galima daug. Taciau bankas leidziantis sau sustabdyti
internetines operacijas turetu klientui visdelto pasiulyti truputi daugiau
nei "nu mes cia biski sistemas atsinaujinsim ir pas mus dabar viduj viskas
kruciau bus". Neisivaizduoju, kaip vyksta tokie upgreidai bankuose, taciau
nemanau, kad Barclay suportas gautu valdybos sutikima stabdyti pagrindini
klientu operaciju kanala keturioms dienoms.  Cia jei ziureti ish aukstesnio
lygio kontoru. Pas mane paprasta maistine parduotuve ir smurglinis kabakas.
Labai didelio kataklizmo reiktu, ka isdrysciau taip elgtis su savo klientais
ir prasukti toki finta. Ironija, kad SEB turbut neturi tokio speco, turbut
ne ironija - kazkaip tikrai tikiu, kad tokei keitimai padaromi ir nestabdant
sistemu, tik reikia, kad kazkam tai rupetu.