Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-25 07:34:39
> jeigu aš įsivaizduoju teisingai kas ten daroma, tai tikrai tikiu, kad
> sistema gali būt statoma kelias valandas ir po to daromi dideli testavimo
> darbai. Kartais atrodo žiauru, bet kitų kelių nėra. Gali būtik kad
> įšaldydami operacijas 4 dienoms jie išvengs galybės jų, o kartu ir jūsų
> problemų.

Pirmiausia - abejoju, kad kitu keliu nera. Antra - bankas siuo atveju
sprendzia problemas, kurios akivaizdzios jo, taciau man kaip klientui
nesukuria jokios tiesiogines pridetines vertes. Nes paaiskinimas -
parduotuveje "mes siandien statome nauja kasos aparata, kuris tiksliau
skaiciuos ir spausdins grazesni ceki, todel duonos siandien negausi, ir
ateikit po triju dienu" tikrai butu nesuprastas. Ir klientas, kuriam
parduotuve venodu atstumu su kita, gali netycia nustot i ta parduotuve
vaiksciot, nors cekis ir pagrazejo. Man pats graziausias, geriausias,
saugiausias bet neveikiantis SEB yra truputi blogiau uz bet kokia veikiancia
alternatyva. Aš i SEB vaiksciot nenustosiu, taciau minusiuka prie ju
pasidejau. Ezio su plika subine neisgasdinsiu, taciau labai abejociau, kad
tokiu minusiuku suma neatsveriama kastais, kurie butu leide padaryti
upgreidus nestabdant sistemos.