Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: Yvl
Data: 2010-06-23 14:24:04
tai as turiu banke X saskaita. koks skirtumas kokiam? ir kodel turiu turet dar viena saskaita dar kitam banke Y, ir moket uz jos aptarnavima ir pan.?
o kad imone kazkokius isipareigojimus bankui Y turi - manes giliai nekaso.
as irgi turiu isipareigojimus  bankui X :)

kazkada jau bandziau sita klausima cia kelt, ale taip ir neradom atsakymo - gali imone tave priverst atsidaryt saskaita "ju" banke, ar ne :)