Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: ukw
Data: 2010-06-21 15:06:33
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hvnjnc$tr7$1@trimpas.omnitel.net...
> Ash vis dar tikiuosi, kad cia kokia "očepiatka". Nes nepalieka kito
> varianto, kaip susirinkti visas kad ir nedideles šmutkes iš ten.

nu bbz. gavau zinute i banko accounta. tai copy/paste padariau.

turiu pastebeti, kad priesh kokius 3 metus jau dejau skersa ant Hansa (dabar swedbanko) ir isejau su viskuo i SEB.   bet kuo toliau, tuo man su SEB sunkiau bendraujasi.

ash aisku ne kokia stambi imone ir ju nepasokdinsiu. bet uzhpypina, kai amzinai kazkodel kvailioja tiesioginis debetas i omniteli.  idedi kelis litus i bankomata, tie dingsta. parasai pretenzija, kuria jie nagrineja 1,5 menesio. pinigai atsiranda, bet sugeba nuskaityti lita uzh tai, kad pinigai ikrito i saskaita (nors patys tuos pinigus nudaigojo).