Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: PL
Data: 2010-06-25 12:43:51
tai dabar as imsiu nueisiu i koki seba ir sakysiu, kad atidarykit man saskaita, nes cia alga mano eis. Ims ir atidarys man saskaita su sumazintais komisiniais, duos kortele be jokiu ten aptarnavimo mokesciu? Stipriai abejoju. Cia tokios sutartys sudaromos su imonemis. Jei imone neturi saskaitos tame banke, tai spyga tu ten nuejes gausi nebent milijona atsinesi kaip prieda.