Tema: Re: banku naglumas
Autorius: Nitro
Data: 2010-05-18 22:19:01
pasiulyk bankui pakeisti tavo mineta punkta. Kadangi sutartys sudaromos
abieju saliu derybu budu - ziurek gal ir pavyks. Na jei nepavyks, o nepavyks
tikrai :), keisk banka. Bet, o velnias, pasirodo bankas savo ruozhtu dar su
kazhkokia visa international sutarti turi... ir ten irgi kazhkokiu keistu
salygu tavo nenaudai yra. Samokslas.