Tema: Re: banku naglumas
Autorius: iNika
Data: 2010-05-18 11:44:44
CodeC raše.:

> a jo?:) susimoketi uz tai, kad as jiems atnesu bapkes ant delno?:)
> neturiu nieko pries mokescius uz pavedima, visa korteliu operacijas ir
> kt. bet cia jau biski perziangtos ribos, bent jau mano asmeniniu poziuriu.

  Kolkas kitos iseities nematau, tik keist banka, pasikeiciau del tos
pacios priezasties is seb i swed ir tiek, man paaiskino sebe, kad moket
uz isemima nereikejo, kol alga eidavo i saskaita, bet tai kazkokia
nesamone, nes alga nustojo eit pries metus, o mokesti uzdejo gal nuo
nauju ar kazkada ten... sakau jiems, kad dabar eina ne alga, o
autoriniai atlyginimai, tai paporino man kazkokia nesamone, kad ten
atseit buvo mano darbovietes susitarimas su banku... nu zodziu kazkoki
brieda pasake... zodziu pasakiau jiems, kad keisiu banka, bet
absoliuciai nesureagavo, dzin ten jiems tokie smulkus vartotojai