Tema: Re: banku naglumas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-18 18:19:18
      Grynųjų pinigų išmokėjimas:
      „Swedbank“, AB, „Swedbank “ AS (Estija), „Swedbank“ (Latvija) ir „Swedbank“ (Švedija, Ukraina, Rusija (tik VISA sistemos kortelėms)) bankomatuose 0,6 %, min. 3 Lt 0,4 %, min. 2 Lt
      „Lietuvos pašto“ skyriuose (kuriuose yra techninė galimybė aptarnauti korteles) 0,6 %, min. 3 Lt 0,6 %, min. 3 Lt
      kitų bankų bankomatuose 2 %, min. 9 Lt 2 %, min. 9 Lt
      kitų bankų padaliniuose 2 %, min. 20 Lt 2 %, min. 20 Lt