Tema: Re: banku naglumas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-18 12:23:05
na, cia kaip paziuresi. Swede turiu saskaita, turiu su ja susieta Visa. Tai va-galiu siandien inest grynais banke, taciau kai noresiu pasiimti tuos grynus is bankomato-turesiu susimoket. Ir joks cia isgryninimo mokestis, nes i saskaita inesu grynais.   Norit nemoket-reikia issiimti dar viena-debetine kortele. Vadinasi dar viena kortele kiseneje, dar vienas metinis aptarnavimo mokestis ir t.t. Nedurnai jiems ten gaunasi :)