Tema: Re: banku naglumas
Autorius: Trolis
Data: 2010-05-18 11:46:55
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
news:hstk0c$hki$2@trimpas.omnitel.net...

> nemokamai? tai ir klausiu - kuriam banke cia taip. nes man tai
> nuskaiciuoja uz kiekviena nuemima po 1 Lt.

Kiekviena imone gali tureti skirtingas sutartis su banku. Vieniems gali but
nemokamai isemimas, kitiems gali buti nemokamai issiimti iki tam tikro
limito per men. O gali but ir dar vienas variantas - imonei px tavo
interesai, daro kaip jai geriau, pigiau. Galbut ji turi isskirtines salygas
SAU su banku, bet jums salygu neparupino. O algu grynais gali ir nenoret
vest, nes tai gali but tiesiog nepatogu!

Taigi bankai cia ne prie ko - cia tavo imones politika sux.