Tema: Re: banku naglumas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-18 19:32:17
na taip. Korteles turejimo tiesiogines islaidos neapsiriboja vien korteles aptarnavimo mokesciu. Taip ir benzino kaina galima maskuoti. Benzinas-4lt, benzino ipylimo palietimo mokestis-dar 1lt. Atsisakyt negali! Is kur atsirado PRIVALOMAS korteles draudimas o su juo ir mokestis? Esi verciamas sumoket uz paslauga-kurios tau nereikia. Del masinu civilinio-suprantu, mat gali svetima sukalti, o pinigo neturet. Del sveikatos suprantu-palikti tave dvesti neetiska, o pinigu nebusi daves. Del Sodros -suprantu.... Del daug ko suprantu. Taciau kodel as butinai turiu draustis savo nuostolius? Juokinga, nes bankas ir taip turetu atsakyt, jeigu kas be mano zinios klona pasigamino ir pasinaudojo.