Tema: Re: banku naglumas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-18 11:53:08
Stai ka man atsake hansa, kai pasiteiravau apie galimybe atsisakyti saugumo programos, nes bankas ir taip turetu atlyginti nuostolius , atsiradusius ne del mano kaltes:

"Kreditines korteles sutarties salygos numato, kad galiojant saugumo programai tais atvejais, kai operacija nepatvirtinta PIN kodu ir zala atsirado del operaciju iki korteles blokavimo, bankas atlygina zala, kuri virsija 100 LTL. Be Saugumo programos bankas atlygina tik zala, kuri visija 150 EUR. Saugumo programos mokestis yra nurodytas ikainiuose ir si programa yra neatskiriama paslaugu, teikiamu pagal kreditines korteles sutarti dalis. O sutarties 16.7. punkte yra nurodyti principai, kuriais remiantis bankas atlygina nuostolius nurodytus sutarties 16.6. punkte"

trumpai snekant-korteles metinis aptarnavimo mokestis yra gerokai didesnis, nei skelbiama, nes papildomai mokama kas menesi ir sis mokestis yra PRIVALOMAS visiems korteliu savininkams.