Tema: Re: banku naglumas
Autorius: Junda
Data: 2010-05-18 21:42:54
Tai pasiimk Visa Virtuon (20 Lt. metinis ir daugiau jokių mokesčių už
įskaitymą iš Paypal) ar ekvivalenčią kito banko kortelę ir naudokis į
valias, jei tau tik PayPal svarbu. O pinigų išgryninimui pasiimk
debetinę to paties banko kortelę (kad pavedimai tarp savo paties
sąskaitų būtų nemokami) ir gryninkis iš to paties banko bankomatų
nemokamai. Kam ta kreditinė??