Tema: Re: KET, kaip ...
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-08 23:24:41
On 2010.04.08 22:48, iNika wrote:
> ko gero pas mus kolkas yra taip, kol nesutvarkytos judejimo zonos, nes
> dabartinemis salygomis dviraciams tikrai ne vieta automobiliu sraute,

O kodėl gi ne vieta? Nes trukdo stovėti kamščiuose ir orą teršti?
Kad vieta nemaloni, tai sutinku, bet reikalauti, kad invalidai su
vežimėliais šokinėtų per bordiūrus, „nes šalia yra dviračių takas“ gal
irgi nevertėtų?

> manau, kad tai turetu buti atskirta,

Aš irgi taip manau.

> tai, kad miesto valdzia su tuo
> nesusitvarko, kaip ir su daugeliu kitu problemu, cia jau nezinau kieno
> beda.

Čia rinkėjų ir gyventojų bėda.

> daug kas yra transporto priemone, ir keturraciai, ir traktoriai,
> ir dar kazkas ten... bet jie kazkodel nevazineja mieste (su retomis
> isimtimis beabejo).

Norėtum daugiau traktorių ir mopedų gatvėse? Aš – ne, nes triukšmo jau
ir dabar netrūksta.

> As nenoriu pasakyt, kad dviracius reiketu uzdraust,
> esu tik uz ekologiskas ir naudingas sveikatai transporto priemones, bet
> kazkokio apdairumo vistiek reiketu laikytis patiems dviratininkams, o ir
> pati nevazineju is dalies ir del to, kad nera tam normaliu salygu

O kas tas apdairumas? Aš jį suprantu kaip važiavimą juostos viduriu, kad
nekiltų noras lenkti spraudžiantis toje pačioje juostoje.

> jo, policija neturi ka veikt, tik tokius skundus nagrinet, manau
> pasiustu su tuo skundu kuo toliau :) gal tebunie, as pakentesiu, o jie
> lai tyria rimtesnius pazeidimus :) baigiam tas nesamones :) nemegstu ir
> nemoku gincytis:)

Ji pakentės, o jie tirs „rimtesnius“ pažeidimus. :)
Kas gi tie „rimtesni“? Girtų budulių santykių aiškinimasis?
Aš jau nebepamenu kada paskutinį kartą mačiau gyvą patrulį Antakalnyje,
geriausiu atveju pravažiuoja dėžutėse. :(