Tema: Re: KET, kaip ...
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-08 20:59:03
On 2010.04.08 20:40, iNika wrote:
> na, bet mes issiaiskinom, kad jie visgi de jure pazeidineja taisykles,
> keip ten bebutu...

Taip, pažeidinėja. Kviesk policiją ir tegul baudžia, aš visom keturiom
už – kuo daugiau baus, tuo greičiau išaiškės „takų“ neadekvatumas jų
paskirčiai.

> per netaisomas giliausias duobes man su masina irgi vaziuot nesaugu, bet
> juk del to nelendu i saligatvi, pasiteisindama tuo, kad nesaugu...

Prastas palyginimas: tavo mašinos ratui įkritus į duobę tėra maža
tikimybė, kad luš ir tavo ranka ar stuburas.

> dviraciu takai ten turbut numatyti irgi ne veltui - o del to, kad
> nesaugu toje vietoje dviraciu vaziuoti vaziuojamaja dalimi.

Aš gal čia nesiplėsiu kaip Lietuvoje yra „numatomi“ dviračių takai.
Pasakysiu trumpai – jie nenumatyti, o tos juostos ant šaligatvių tėra
formalumas, kad valdininkas galėtų uždėti paukščiuką.

> taip, jeigu
> mikriukas sustoja kazka isleisti - nieko tokio, bet jeigu nuo kliniku
> iki truliku ziedo vaziuojama is leto minant man pries nosi 10km/h
> greiciu (o tokiu veikeju apstu) - tikrai nemanau, kad tureciau
> "pakenteti" - tai jau eismo trukdymas.

Tikrai 10 kmh? Gal į Kritinę Masę buvai pakliuvusi, bet kad į Antakalnio
galą ji dar lyg ir nėra važiavusi. :)
Jei važiavo 20 kmh, tai čia nėra tyčinis trukdymas, o normalus
važiavimas. Jei buvai sutikusi Andriuką dviratuką, tai nerekėtų rašyti
apie „veikėjų apstu“. Tokių nedaug.

> Normalus, patyre dviratininkai vazineja normaliu greiciu ir normaliai
> elgiasi gatveje, tikrai niekam netrukdo ir elgiasi labai graziai, o
> pradedantiesiems palinkesiu vazineti kitur,

Atsiprašau, o KUR tu jiems pasiūlysi tapti patyrusiais? Namie prie
teliko ar už skarbonkės vairo? Pradedantys į gatves nelenda, jie mieliau
nevažiuoja dviračiu.

> o ne piko valandom masinu
> sraute...
> sioje vietoje diskusija galime baigti, nes nematau del ko cia reiketu
> gincytis

Ginčytis išties nėra su kuo, nes oponuojanti pusė net dviračio neturi :)
Aš su pilotais irgi nesiginčiju.