Tema: Re: KET, kaip ...
Autorius: iNika
Data: 2010-04-08 21:27:03
KEdas rašė:

> Tikrai 10 kmh? Gal į Kritinę Masę buvai pakliuvusi, bet kad į Antakalnio
> galą ji dar lyg ir nėra važiavusi. :)
> Jei važiavo 20 kmh, tai čia nėra tyčinis trukdymas, o normalus
> važiavimas. Jei buvai sutikusi Andriuką dviratuką, tai nerekėtų rašyti
> apie „veikėjų apstu“. Tokių nedaug.

Tikrai kokius 2-3 kartus per savaite an tokiu uzsiraunu, o greitis buna
butent 10km/h, vaziuojama is leto, kaip po Vingio parka isvaziavus su
seimyna...

  nes vaziuoju is paskos ir matau savo spidometra, tai tikrai ne tas
pats zmogus,

o buna ir moteriskes, ir jaunuoliai ir dedes, visokiu buna...

> Atsiprašau, o KUR tu jiems pasiūlysi tapti patyrusiais? Namie prie
> teliko ar už skarbonkės vairo? Pradedantys į gatves nelenda, jie mieliau
> nevažiuoja dviračiu.

KUR? kad ir Vileisio gatveje, paupy, ten tikrai niekas niekam netrukdo,
visi begioja, vazineja dviraciais, ir masinu ten ne tiek daug, o ta
gatve eina per visa antakalni ir nereik sraute vazinet... (jeigu jau
nusismulkiname ir kalbame apie Antakalni, nors si problema aktuali daug
kur...)

> Ginčytis išties nėra su kuo, nes oponuojanti pusė net dviračio neturi :)
> Aš su pilotais irgi nesiginčiju.

as sneku is vairuotojo puses. Esu tikra, kad ne vienas vairuotojas yra
patyres ta pati ir man pritars, o del policijos iskvietimo, ko gero pats
supranti kaip tai keblu, as juk zmogaus nesulaikysiu ir jo numerio
neuzsirasysiu ir nenufotografuosiu... Budi ta policija ir taip tame
rajone, pikti kaip vilkai, stabdo po mano langais istisai ne vietoje
gatve pereinancius pesciuosius, masinas stabdo, bet ne karto nemaciau,
kad koki dviratininka sustabdytu