Tema: Re: KET, kaip ...
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-05 17:30:21
On 2010.04.05 02:08, mumumčik zergatronas wrote:
> gedo prospekte (kaip ir upes gatveje) padarytas bespredelas. nes
> pagal ta zenklinima kaip ji supranta dviratininkai - auto negali ant
>  tos dalies uzvaziuot. bet jei REIKIA ten uzvaziuot jei nori sustot.
>  kitaip turetum sustot vidury gatves is uzkisti eisma.

Nesuprantu kodėl automobiliams trukdyti negalima, o dviratininkams
galima. Be to Gedo prospekte dviračių tako NĖRA, yra tik ištisinė linija
kurios kirsti NEGALIMA. Beveik visame Gedo prospekte sustoti draudžiama,
tad atmazas lievas.

> as suprantu, kad veikejus su mopedais lakstancius ATSKIRAIS dviraciu
>  takais (o pajuryje yra veikeju ir su masinom ten pat) reikia baust.

Bausti reikia neįgalius ženklų statytojus ir projektuotojus! Prieš
Šventąją iki sodybų nėra kito kelio kaip dviračių taku, tad ten reikėjo
tik greičio apribojimą statyti kartu su draudimu važiuoti ne gyventojams.

>  pesciuosius nuo dviraciu taku irgi vaikyt (ypac palei neri link
> trinapolio mamytes einancios "poromis" ir uzimancios VISA tako dali
> skirta DVIRACIAMS, nes nesupranta, kad dviraciai gali ir ant
> 30-40km/h pralekt toj vietoj)

Čia vėl projektuotojų bėda. Kur gi mamytėms su vežimėliais dingti nuo to
tako? Skristi?
Aš ant pėsčiųjų nebepykstu, nes daugeliu atvejų jiems nepalikta jokių
alternatyvų arba takai neaiškiai pažymėti.

> bet gedo prospekte.. reikia jau ziuret i konkrecia situacija.. jei
> veikejas ijunges avarines nuejo kavos gert - fotkinam ir siunciam.
> jei zmogus suka i desine - ir privaziavo arciau vaziuojamosios dalies
>  desinio krasto - mat ji bala.

Jokios „mat jį balos“ jei jis man užkerta kelią ir trukdo pravažiuoti :)

> manau su laiku tolerancijos dauges. ir siuo metu reiktu ne aklai
> kiekviena rata sekt, o piktybinius gaudyt.

Jos JAU padaugėjo. KM net nuobodu važiuoti, nes nebėra pypsinčių ir
rėkiančių budulių – visi sustoja ir ramiai laukia. :)
O signalo iš už nugaros turbūt jau pusmetį nesu girdėjęs, nors daugumoje
važinėju keliais.

P.S. Dviratininkams įvažiavimas į senamiestį pro Universiteto ir
Stuokos-Gucevičiaus gatves naktimis jau draudžiamas. Eilinis genialių
miesto eismo planuotojų liapsusas.