Tema: Re: KET, kaip ...
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-08 18:52:58
On 2010.04.08 18:24, iNika wrote:
> (nes man desinen reik sukt) koks dviratininkas vaziuoja pirmos juostos
> VIDURIU, mindamas sau is leto, o ne pakrasciu, kaip jam rodos
> priklausytu,

Jam priklauso važiuoti kuo dešiniau, o ne pakraščiu. Kartais tas „kuo
dešiniau“ visai legaliai gali būti ir antra juosta.

O ir kas tau iš to, kad jis važiuotų pakraščiu? Negi bandytum
prasisprausti toje pačioje juostoje kuria važiuoja dviratininkas?
Panašu, kad jis tave gelbsti nuo galimos atsakomybės pagal BK už
nužudymą dėl neatsargumo.

> juolab, kad salimais an saligatvio yra normaliai nubreztas
> dviraciu takas

Nubrėžtas gal ir normaliai, tik kad takas turbūt nenormalus, jei žmonės
vietoje jo renkasi siaurą ir judrią gatvę. :)
Kalbi apie Antakalnio galą prie troleibusų žiedo? Pabndyk pati kada nors
juo pasinaudoti jei tavo maršrutas yra tolimesnis negu „aplink namą“,
t.y. bent 3 kilometrai.