Tema: Re: KET, kaip ...
Autorius: iNika
Data: 2010-04-08 22:48:11
KEdas rašė:

> Nežinau, man gal ne taip sekasi, bet moteriškių Antakalnio GATVĖJE (ne
> šaligatvyje) beveik nesutinku.

o vat as sutinku, ir patikek, kaikurios mazai kuom skiriasi nuo kaikuriu
blondyniu prie masinu vairo

> Tu siūlai į IKI parduotuvę nuo trūlikų žiedo važiuoti Vileišio gatve?
> Tai kodėl ne per Nemenčinę, juk irgi visai nedidelis lankas :)
> Ar tu manai, kad važinėjant takais galima išmokti važiuoti gatvėmis?
> Neabejoju, kad lygsvarą išlaikyti ar pedalus minti daugelis jau moka,
> tad ko jiems važiuoti į tą nevalytą ir dulkiną paupį?

na tas paupys visai neblogas, begioju ten rytais

> Čia pademonstaravai tipišką dviračių takų „planuotojų“ požiūrį –
> dviratis skirtas TIK rekreacijai, jis nėra transporto priemonė.
ko gero pas mus kolkas yra taip, kol nesutvarkytos judejimo zonos, nes
dabartinemis salygomis dviraciams tikrai ne vieta automobiliu sraute,
manau, kad tai turetu buti atskirta, tai, kad miesto valdzia su tuo
nesusitvarko, kaip ir su daugeliu kitu problemu, cia jau nezinau kieno
beda. daug kas yra transporto priemone, ir keturraciai, ir traktoriai,
ir dar kazkas ten... bet jie kazkodel nevazineja mieste (su retomis
isimtimis beabejo). As nenoriu pasakyt, kad dviracius reiketu uzdraust,
esu tik uz ekologiskas ir naudingas sveikatai transporto priemones, bet
kazkokio apdairumo vistiek reiketu laikytis patiems dviratininkams, o ir
pati nevazineju is dalies ir del to, kad nera tam normaliu salygu

> O aš šneku iš patirties, nes esu buvęs abejose barikadų pusėse. Pabandyk
> ir tu.

mielai pabandyciau, deja, neturiu kur laikyti dviracio

> Tai parašyk policijai skundą, gal pradės ir dviratininkus trumpinti.

jo, policija neturi ka veikt, tik tokius skundus nagrinet, manau
pasiustu su tuo skundu kuo toliau :) gal tebunie, as pakentesiu, o jie
lai tyria rimtesnius pazeidimus :) baigiam tas nesamones :) nemegstu ir
nemoku gincytis:)