Tema: Re: KET, kaip ...
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-08 21:57:37
On 2010.04.08 21:27, iNika wrote:
> o buna ir moteriskes, ir jaunuoliai ir dedes, visokiu buna...

Nežinau, man gal ne taip sekasi, bet moteriškių Antakalnio GATVĖJE (ne
šaligatvyje) beveik nesutinku.

> KUR? kad ir Vileisio gatveje, paupy, ten tikrai niekas niekam netrukdo,
> visi begioja, vazineja dviraciais, ir masinu ten ne tiek daug, o ta
> gatve eina per visa antakalni ir nereik sraute vazinet... (jeigu jau
> nusismulkiname ir kalbame apie Antakalni, nors si problema aktuali daug
> kur...)

Tu siūlai į IKI parduotuvę nuo trūlikų žiedo važiuoti Vileišio gatve?
Tai kodėl ne per Nemenčinę, juk irgi visai nedidelis lankas :)
Ar tu manai, kad važinėjant takais galima išmokti važiuoti gatvėmis?
Neabejoju, kad lygsvarą išlaikyti ar pedalus minti daugelis jau moka,
tad ko jiems važiuoti į tą nevalytą ir dulkiną paupį?

Čia pademonstaravai tipišką dviračių takų „planuotojų“ požiūrį –
dviratis skirtas TIK rekreacijai, jis nėra transporto priemonė.

> as sneku is vairuotojo puses. Esu tikra, kad ne vienas vairuotojas yra
> patyres ta pati ir man pritars,

O aš šneku iš patirties, nes esu buvęs abejose barikadų pusėse. Pabandyk
ir tu.

> neuzsirasysiu ir nenufotografuosiu... Budi ta policija ir taip tame
> rajone, pikti kaip vilkai, stabdo po mano langais istisai ne vietoje
> gatve pereinancius pesciuosius, masinas stabdo, bet ne karto nemaciau,
> kad koki dviratininka sustabdytu

Tai parašyk policijai skundą, gal pradės ir dviratininkus trumpinti.