Tema: Re: KET, kaip ...
Autorius: iNika
Data: 2010-04-08 20:40:51
KEdas rašė:

> Kas „bet visgi“? Negi net ir po tokio vaizdo nesupranti kodėl ji ten
> važiavo? Apie takus ji šneka...
> Pabandyk nuo žiedo tais „takais“ pagal KET nuvažiuoti iki „Iki“, tai gal
> suprasi kodėl dviratininkai į gatves lenda.

na, bet mes issiaiskinom, kad jie visgi de jure pazeidineja taisykles,
keip ten bebutu...
per netaisomas giliausias duobes man su masina irgi vaziuot nesaugu, bet
juk del to nelendu i saligatvi, pasiteisindama tuo, kad nesaugu... o
dviraciu takai ten turbut numatyti irgi ne veltui - o del to, kad
nesaugu toje vietoje dviraciu vaziuoti vaziuojamaja dalimi. taip, jeigu
mikriukas sustoja kazka isleisti - nieko tokio, bet jeigu nuo kliniku
iki truliku ziedo vaziuojama is leto minant man pries nosi 10km/h
greiciu (o tokiu veikeju apstu) - tikrai nemanau, kad tureciau
"pakenteti" - tai jau eismo trukdymas.

Normalus, patyre dviratininkai vazineja normaliu greiciu ir normaliai
elgiasi gatveje, tikrai niekam netrukdo ir elgiasi labai graziai, o
pradedantiesiems palinkesiu vazineti kitur, o ne piko valandom masinu
sraute...
  sioje vietoje diskusija galime baigti, nes nematau del ko cia reiketu
gincytis