Tema: Re: KET, kaip ...
Autorius: iNika
Data: 2010-04-08 18:24:11
> :)) nu tai va del to sugretinimo ir uzsipuolem :)
> kad kazkoks automobilistas pazeide ket ir sustojo ant dviraciu tako,
> tai ji nufotografavus ir siunciant i policija nereiskia, jog teigi:
> visi automobilistai pazeidejai, juos visus bausti reikia.
> o tu sugretindamas nepasakei: kad kazkoks dviratis vaziavo neteisingai,
> tu taip mazdaug pasakei: o jie (visi dviratininkai) irgi pazeidieja, todel negali nieko skusti.

na visu pirma ne sugretindamas, o sugretindama, visu antra - niekur
nesakiau kad VISI (o jeigu taip ir parasiau, tai prasyciau pacituoti),
tik, kadangi gyvenu Antakalnyje tame ruoze kur vyksta visas sis
veiksmas, tai labai daznai pasitaiko, kad vaziuojant namo pirma juosta
(nes man desinen reik sukt) koks dviratininkas vaziuoja pirmos juostos
VIDURIU, mindamas sau is leto, o ne pakrasciu, kaip jam rodos
priklausytu, juolab, kad salimais an saligatvio yra normaliai nubreztas
dviraciu takas

lygiai taip pat, jei kazkas issireikstu, kad "jie, automobilistai, kazka
pazeidineja", niekas gi nepuola iskarto traktuoti, kad tai daro VISI...
as kadangi stengiuos nepazeidineti taisykliu, tai savo domen ir nepriimu
tokiu issisakymu... ir nesakiau, kad kazkas kazko negali skusti, del to,
kad irgi pazeidineja, tikrai taip nerasiau niekur.. cia jau tamsta, pats
prisigalvojai