Tema: Re: Plevele - [offtopic]
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-31 10:58:36
On 2009.12.31 10:35, Jonas Sergejenka wrote:
> A) kabinėjiesi prie smulkmenų, kai jos nėra aktualios diskutuojamam
> klausimui (tema buvo apie LVAT ir plėveles, o tu kabinėjiesi dėl
> šūdniekių - websaito porto, DOC formato, lėto intiko, etc.):

O perėjimas į /ad hominem/ kaip yra susijęs su nagrinėjamu plėvelių
klausimu?

> nereikalingas užuominas į "neregistruotu paštu" ir pan. Juk gavai
> laišką? Gavai. Tai NAXUI tau reikia registruotu paštu? Tik
> paišsidirbinėti. Tavo replika į "neregistruotu paštu" būtų tinkama
> TIK tuo atveju, jei tu negautum pranešimo visai, tada bandytum
> skųsti, o teismas atmestų dėl termino praleidimo.

Rodosi jau aiškinau. O ir pašto dėžutę normaliomis sąlygomis tikrinu tik
mėnesio gale.

> он совершенно прав. Вот только правда эта его в данном случае никому
> не нужна."

Ypač kai ta teisybė trukdo NEdirbti?
Šitą jau pastebėjau iš mentų pasisakymų, kurių manymu aš su jais
pykstuosi. Tai jie pasako, kai atsakydamas į jų formalius
atsikalbinėjimus pareikalauju laikytis ir jiems priderančių formalumų.

> 4. Žinai, o iš kažkurios dalies tu visgi teisus (mane bandydamas
> prilyginti zanudai). Susidėjus su tavim, aš ir pats rizikuoju tapti
> zanuda visiems kitiems NG dalyviams, nes sušiktas detalus mano minčių
> išaiškinimas tau vienam [kaip suprantu] nedaeina, o kitiems jis ant
> tiek akivaizdus, kad rizikuoja pereiti į įkyrumą.

Galų gale supratai

> Dėl to užsikišiu po
> šios žinutės, arba replikuosiu tik "Taip/Ne". Tu nieko prieš? :>))

Ir kitais atvejais taip elkis kai neturi ką konstruktyvaus pasakyti.