Tema: Re: Plevele
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-30 16:03:22
Narkotikai yra kas kita, jais disponuoti negalima. O plėvele disponuoti - galima, ir netgi panaudoti ją leidžiam (galiniams stiklams).

Iš Delfi teksto supratau, kad prisikabino tik prie draudimo klijuoti bet kokiomis plėvelėmis. Reiškia, VRM vertėtų užsipirkti krūvą matavimo prietaisų ir apmokyti pareigūnus, kaip teisingai pamatuoti skaidrumą (kad nebūtų fakapų, kaip kad Baltarusijoje pora milicininkų nesugebėjo pamatuoti).
Bet tai proto reik turėti, kad pritempinėti laisvą prekių judėjimą iki tokių draudimų panaikinimo... Arba EBTT gerai įpylę buvo, arba toje nutartyje kiek kitoks sprendimas priimtas, nei "suprato" LVAT (ir Delfi lūpomis mus tuo įtikinti nori). O ir šiaip, dėl LVAT priimamų sprendimų aš norėčiau patylėti.

Palyginimas teisingesnis būtų - draudžiama drausti rūkyti Laisvės alėjoje, nes taip ribojamas laisvas cigarečių judėjimas ES???