Tema: Re: Plevele
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-31 09:23:11
Jaučiuosi nepakankamai paaiškinęs apie "zanudą", tai išdėstysiu savo motyvus:
Tau Linas davė bylos Nr.
Tu patrepsėjai kojomis, kad netinka.
Davė dar ir nuorodą į paieškos puslapį.
Tada vėl tęsei savo veiksmus - vietoj padėkojimo sugebėjai vėl berti kritiką dėl kažkokių smulkmenų, kurios PLĖVELĖS klausimu visiškai nebūtinos buvo pateikinėti. T.y., tai tau failo formatas netinka, tai portas netinka, tai puslapis lūžinėja. Žodžiu, "arba liemenių neliks, arba ryklys kurčias pasitaikys".

Čia kaip pasirašinėjant lengvą kontraktą už milijoną kabinėtis dėl sutarties sudarymo vietos - ar Kybartų savivaldybė, ar Kybartų miestelis. Teoriškai - lyg ir teisus kabinėjimasis, nu bet totaliai zanudnas. :)