Tema: Re: Plevele - [offtopic]
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-31 09:57:27
On 2009.12.31 09:15, Jonas Sergejenka wrote:
> Zanuda - na.. kaip čia vaizdžiau paaiškinus, nesiunčiant googlinti...
> Tai lyg "kompanijos sielos" antonimas. Protingo pedanto ir zirzlio
> konglomeratas. Klausai tokio, klausai, jis viską lyg ir teisingai
> šneka, na bet toks JAUSMAS apima, kad tik kuo greičiau pasislėpti nuo
> jo.

Lvat puslapyje ieškojau pagal bylos numerį, bet neradau. Tas paieškai
skirtas laukas ir suklaidino, nes pamaniau, kad kito paieškos būdo nėra.

O tu į veidrodį žiūrėjai? Anot teksto zanudoms būdinga kabinėtis prie
smulkmenų ir rašyti ilgas litanijas. ;)
Ilgų litanijų aš nerašau, o „kompanijos siela“ šiame ng man atrodo žalinga.

Apie lodarių nieko neradau, bet kažką prisimenu apie žydų nuostatą, kad
būti palaidotai nekaltai yra nelygis, todėl tuo pasirūpindavo lodariai.
Galiu klysti.