Tema: Re: Plevele - [offtopic]
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-31 10:35:03
1. Taip, į veidrodį žiūrėjau. Save įvertinu savikritiškai tiek, kiek man ir mano aplinkos pavidalams reikia.
O tu pagal tame tekste esantį apibrėžimą mane nori laikyti zanuda, ar visgi tau pačiam toks jausmas sukyla?

2. Dėl mano litanijų: "Беда тех, кто пишет быстро, в том, что они не могут писать кратко." Вальтер СКОТТ.

3. Kuo daugiau kalbi, tuo labiau patvirtini mano repliką. Zanuda aš tave pavadinau ne dėl to, kad būtum rašęs litanijas, ir ne dėl to, kad nesi NG siela. O tik dėl to, kad:

A) kabinėjiesi prie smulkmenų, kai jos nėra aktualios diskutuojamam klausimui (tema buvo apie LVAT ir plėveles, o tu kabinėjiesi dėl šūdniekių - websaito porto, DOC formato, lėto intiko, etc.):
"<...> зануда не способен выделить главное и отличить его от второстепенного, поэтому он придирается к какому-то не самому определяющему, маловажному моменту вашего высказывания, вцепляется в какие-нибудь словесные неточности и начинает многословно опровергать, или, наоборот дополнять и развивать."

B) Tavo skunduose išlendančių "pastabų", kurios yra neesminės bylai nagrinėti. Jau rašiau vakar, apie tavo raštuose išlendančias nereikalingas užuominas į "neregistruotu paštu" ir pan. Juk gavai laišką? Gavai. Tai NAXUI tau reikia registruotu paštu? Tik paišsidirbinėti. Tavo replika į "neregistruotu paštu" būtų tinkama TIK tuo atveju, jei tu negautum pranešimo visai, tada bandytum skųsti, o teismas atmestų dėl termino praleidimo. Tuomet, akcentuodamas į tai, kad negavai pranešimo, dėl to negalėjai laiku apskųsti, prašytum pratęsti terminą skundui paduoti. O NE pasiųsti visą PK naxui už tai, kad jie dirbti nemoka. Nuoširdžiai siųlau pamąstyti apie tai, nes turiu įtarimą, kad tavo skundus nagrinėjantys žmonės skaitydami tavo rašliavą irgi ima apie tave mąstyti, kaip apie zanudą, nuo kurio reikia kuo greičiau atsifutbolinti.
"<...> по сути он совершенно прав. Вот только правда эта его в данном случае никому не нужна."

C) Jumoro jausmo stoka.
"<...> отсутствие чувства юмора, или даже, более глобально, неспособность к абстрактному мышлению."
Kita vertus, yra ir "teigiama pusė":
"<...> При этом такие люди, вследствие своей дотошности, скрупулезности и усидчивости, могут достигать значительных успехов в профессиональной деятельности."

4. Žinai, o iš kažkurios dalies tu visgi teisus (mane bandydamas prilyginti zanudai). Susidėjus su tavim, aš ir pats rizikuoju tapti zanuda visiems kitiems NG dalyviams, nes sušiktas detalus mano minčių išaiškinimas tau vienam [kaip suprantu] nedaeina, o kitiems jis ant tiek akivaizdus, kad rizikuoja pereiti į įkyrumą. Dėl to užsikišiu po šios žinutės, arba replikuosiu tik "Taip/Ne". Tu nieko prieš? :>))

--------
Ir dar, "lodarius":
Значение слова "ЛОДАРЬ" в толковом словаре Даля

ЛОДАРЬ - , лодырь м. вор. тамб. костр. лотрыга (немецк. Luder? liederlich) повеса, бездельник, шатун и плут, гуляка, оборванец. лодаришка, бранное лодарить, лодырничать, ШАТАТЬся, повесничать. эка лодарь, и куска хлеба не заработает!

---------

Jonas