Tema: Re: Plevele
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-30 23:43:11
Kedai, dėl nutarties aš išsakiau savo nuomonę kitame savo komentare, po to, kai ją visą perskaičiau. Toje nutartyje viskas labai netgi neblogai surašyta, o tas vietas, kurios TAU atrodo zanudnai surašytos, teisinį išsilavinimą turintis asmuo moka "praleisti", ir iškrapštyti tik tą esmę, kuri būtina. Jei būtum perskaitęs bent 1/20 dalį bylų, kurias teko man asmeniškai perskaityti, tai pasakytum "labai trumpai ir nuostabiai aiškiai surašyta labai labai trumputė LVAT bylutė".

O Zanuda - tai tu! :)))
(dėl tavo komentarų apie .DOC, 81 portą, google, ir pan.)