Tema: Re: Bermudø trikampis
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-10-04 20:25:40
jei nesutampa gavejo pavadinimas ir saskaitos numeris - tai suda tau kas
kur nueis. ypac jei pavedimo suma didesne..
apie rasinelius paskirtyje kita kalba. swedbanke (kad ir kokio su busto
paskolom dirbancio vadybininko) gali pasiklaust, kuri saskaita yra "ta"
tarpine. jei atmintis neapgauna tai pabaigoj pas ja yra 0049