Tema: Re: Bermudų trikampis
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-02 16:00:53
skyriaus vadovas turi dar didesni vadova, o didesnis vadovas turi dar vadova virs saves :)
Siaip vieno pazystamo patirtis panasi, tik ten situacija ziurint dar aburdiskesne, nes jis buvo "laisvas" pirkejas nesaistomas jokiu sutarciu. Su pardaveju buvo sutarti kas uz kiek ir kokiom salygom butu perkama, bet tai bankas berods irgi swed uzsigiedojo tokiu pardavimo salygu, kad .... Tai sake mandagiai buvo rastu paaiskinta swed vadovui (ukstesnio lygio nei buvo pries tai bendrauta) apie ju reikalavimus ir nerealius norus ir pasiulyta arba pirkejas perka pagal savo salygas arba bankas ir pardavejas eina ant triju raidziu. Sake padejo, sukosi kaip vejelis paskui.

T:)