Tema: Re: Bermudų trikampis
Autorius: Ra
Data: 2009-10-04 15:38:11
Siaurąja prasme sutinku, kad vystytojas kaltas. Bet pažiūrėjus plačiau, tai
ar ne  bankų politika buvo kuo daugiau išduoti paskolų, ir būtent dėl tos
politikos kracho ir įvyko tai kas įvyko. Jeigu paskolų kranelis dar nebūtų
užsuktas, jokios nt (ir kitokios) krizės nebūtų. Be to ir viena iš banko
prievolių yra kontroliuoti paskolos panaudojimą, tuo tarpu aš kaip
"kreditoriukas" tokių galimybiu neturiu.