Tema: Re: Swedbankas buto paskola 2
Autorius: ttt
Data: 2009-09-25 06:27:14
Bet pas mus sitoje rinkoje kol kas wild west sakyciau. Be to nereikia
uzmirsti, kad sutarciu sudaryma lietuvoje vis dar reglamentuoja CK, ir
bankas is esmes ten negali rasyti visiskai ko tik nori.

As taip pat turiu sebo paskola.. Tiesa ji nera didele, penkiazenklis
skaicius, bet sutartyje neradau jokio punkto kad turiu bankui paprasius
atlikti buto vertinima. Vienintelis reikalavimas, kad bankui paprasius
turiu pristatyti pazyma apie pajamas uz paskutinius metus. Del savo
pinigu leidimo yra vienintelis punktas, kuris skamba kazkaip panasiai..
kad dokumentu forminimo islaidas apmoka klientas.
Tiesa, as savo butui vertinimo is viso niekada nedariau.. Ir bankas
neprase net sutarties pasirasymo metu. Ir dar keista.. as algos
nepervedu i seba'a, ir jie taip pat niekada neprase.. Taigi is esmes
jau kokie 4 metai jie nezino kiek as uzdirbu ir is viso ar vis dar
dirbu. Gal as koks nors isskirtinis??

Linas Petkevicius formulated on ketvirtadienis :