Tema: Re: Swedbankas buto paskola 2
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-09-23 17:53:07
Beje, teisės teorija (tipo "hipotezė, dispozicija ir sankcija") ir teisės filosofija buvo atskiri dalykai. Teisės
filosofijoje tokių kosmosų prisiklausiau, kad tu su savo griežtu atskyrimu pakrauptum - iki tokio lygio, kad prinicipas,
jog "įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės" yra visiška nesąmonė, nes tų įstatymų priimama tiek (pateikti
skaičiai), kad jų fiziškai net ir perskaityti nelabai būtų kada, nekalbant apie suvokimą ir įsisąmoninimą.