Tema: Re: Swedbankas buto paskola 2
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-23 11:32:36
Ir dėl lapūxų tik dar labiau padidės įmokos/maržos/etc. "normaliems" žmonėms, mokantiems pasverti savo riziką ir nedaryti avantiūriškų nesąmonių? Ačiū labai.

Aš suprantu, kad temos išvystymas neveda niekur. Yra tik skirtingi žmonių temperametrai. Ir išgyvens be abejo stipriausi/labiausiai prisitaikę. Vieni pasirenka visą gyvenimą "arti", kiti žino posakį "kas nerizikuoja - negeria šampano". Ir ten ir ten yra savų pliusų, ir tai nėra kažkas smerktino.
Bet susitarimas lieka susitarimu. O kas nepatinka - be abejo galim diskutuoti.