Tema: Re: Swedbankas buto paskola 2
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-23 09:06:39
Jei blaiviai mastyti, tai jei žmogus įrodo, kad jo turto užtenka padengti
likusiam įsiskolinimui, jam turėtų būti sumažintos palūkanos iki minimumo,
tuo atveju kai žmogus moka pagal Vilibor, jam turėtų skaičiuoti pagal
Euriborą, nes rizikos bankui nebelieka. Kadangi taip nėra tai galima drąsiai
teigti, kad tai bankų karteliniai susitarimai turintys vieną tikslą -
sunaikinti Lietuvos ūkį.