Tema: Re: Swedbankas buto paskola 2
Autorius: ttt
Data: 2009-09-23 07:37:23
Zmogus uzstate savo turta, t.y buta, kuri pirko. O tai yra rizika, kad
atsitikus nelaimei (tapsi invalidu, prarasi darba ir pan.), negalesi
moketi imoku ir gali jo netekti.
Taip pat nematau logikos didinti palukanu nukritus turto vertei. Jei
ziurim adekvaciai, ar bankas butu sumazines palukanas buto vertei
padidejus??
Logiskai mastant bankai turetu dziaugtis kad uz nuvertejusi turta
imokos is viso vis dar yra mokamos, nes normaliam pasaulyje toks turtas
labai greitai butu atiduotas bankui paskelbus asmenini bankrota.

mumumčik zergatronas was thinking very hard :