Tema: Re: Swedbankas buto paskola 2
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-23 14:40:03
Atkapstai vienas citatas, ištrini kitas. Užpisa, nesutinki? :)
Naudą iš buto gauni tu, naudą iš paskolintų pinigų GALBŪT gauna bankas. Galbūt - nes yra rizika, kad viską sudeginsi, nusižudysi, o palikuonių neturi. Rizika ne neuždirbti per palūkanas, o būtent rizika neatgauti paskolintų pinigų. Viščiukus rudenį skaičiuoja. Sutinki, kad tavo per 2 metus sumokėti 5% paskolos + 10% palūkanomis net ir geriausiu atveju tesudaro tik 15% banko tau atiduotų pinigų. Jei nusižudysi anksčiau nei per 3 metus nuo draudimo sutarties sudarymo - kažin, ar gyvybės draudimas išmokės išmoką.
Na, apie rizikos skaičiavimą aš tikrai nesiplėsiu - ne mano tema.

Beje, OFFtopic.
Kedai, kai tu siuntinėji ant žolės priparkuotų auto nuotraukas į policiją - ko sieki? Kad žolytė žaliuotų, ar pagainioti teisėtvarkos institucijas? Nes anksčiau maniau, kad 1) variantas. Ir man jis buvo priimtinas. Bet dabar lyg matau metodišką kovą [prieš sistemą]?
Pataisyk, kur klystu, bet iš tavo komentarų šioje temoje irgi jaučiasi toks šiek tiek pavydas bankams, kad jie gauna naudą. Na, jei viskas atlikta teisiškai tvarkingai, tai nematau tame problemos. Jei kažkieno kiaušai per silpni įkurti savo banką daryti pelną tokiais pat būdais - kam pavydėti ir koliotis ant bankų?
Geriau jau koliotis ant korumpuotų valdininkų, kyšių, visos šunaujos žurnalistų, ir tt. ir pan. T.y., ant tų, kurie ne tik kad nusižengia TAVO moralės normoms, bet dar blogiau - nusižengia TEISĖS normoms.

Bankai [galbūt/abejotinai/daleiskim] morališkai gal ir ne itin grakščiai padarė, pasinaudodami NT burbulais ir įviliodami kaimiečius į skolų verpetą, bet gal nepradėsim giliau kapstyti, kas ten daugiau kaltas, kas mažiau kaltas, kas burbulų pridarė, kodėl reikia iššaudyti nepatriotus-emigrantus-myžnius, ir tt.? Teisiškai sutartys ir visi saugikliai jose nustatyti tvarkingai, ir tai nėra kažkokios užslėptos ar siurprizinės sąlygos. Blogiausiu atveju galima bandyti įrodinėti, jog bankai nepakankamai smulkiai išaiškino šias sąlygas paskolos ėmėjams fiziniams asmienims, pastaruosius laikant silpnesniąja sutarties šalimi. Bet ir tai, vargu bau. :)

Да, чукча писатель. Вслух по русски не читает, песен не поет.