Tema: Re: Swedbankas buto paskola 2
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-09-23 10:13:45
klausimas grynai proto mankshtai:
ka tu darytum rades kazhka tokio keisto sutartyje - atsakymas eiti i kita banka netinka, nes _sakykim_ visi turi toki pati ar adekvatu irasha. Atejes i banka uzhsikeltum kojas ir sakytum, shita punkta ishbraukiam, ir ana ishbraukiam ir dar ana ishbraukiam ir pabuchiuojam man kanopele?
Neimt paskolos variantas shiuo atveju netinka.

Dabar ish to sekantis klausimas - koks pranashumas pilnai perskaichio sutarti ir isigilinusio i ja priesh tiesiog uzhmetusio parasha - kad visus tuos n metu jis zhinos, kad bet kuriuo metu bankas gali ateit i jo namus ir valgyt ish jo shaldytuvo ir mylet jo zhmona. Tuo metu kai tik uzhmetes parasha ne tik kad nezhinos tokios galimybes, bet ir bus shventai isitikines kad jis yra padeties sheimininkas. Taigi jei tokia situacija atsitiks, abiems bus nemalonu (antrajam dar didzhiule staigmena:), bet jei per visa laikotarpi to taip ir neatsitiks, antrasis, praskendejes palaimingame nezhinomybes liune bus sutaupes ne viena zhila plauka =)

p.s. ash sutartis skaitau nuodugniai:)