Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-09-22 01:49:11
Linas Petkevicius wrote:

> Zento veiksmus, kurie papupla po BK jeigu ju nebuvo.
>
> O jei užfiksuos, tai gana idomi situacija gaunasi,
>
> Jis fiksuoja veiksmus, reglamentuojamus CK, kurie sumazina uosvienes
> tikimybe prisvaigti apie BK numatomas veikas. Atlikes tokius veiksmus
> 99.9 proc. buciau isitikines, kad uosviene man nelabai ka padarys.

Ne na tai palauk.  Tai nori pasakyti, kad nereikia nei teismo nutarties,
nei antstolių (ne faktų fiksavimui, o iškraustymui) norit kažką teisėtai
iškraustyti tegul ir iš savo buto?  Į savivaldžiavimo apibrėžimą tas
nepapuola nori pasakyti (gal ir nepapuola tarkim, bet kažkur tai turi
papulti)?

> Pagal tokia logika, net normalia civiline tvarka su visais teismais ir
> kitomis iskilmemis iskrauscius uosviene, zentas vistiek gali buti
> iveltas i reikalus pagal BK.

Na tai skiriasi "normali" tvarka nuo "nenormalios", ar ne?

p.s. tingiu kažko labai ieškoti, bet va tas pats straipsnis, nors ir senas:
http://www.lat.lt/3_nutartys/senos/nutartis.aspx?id=19205

...laisvės atėmimu dvejiems metams bei 2500 Lt (20 MGL) dydžio baudomis...
....Nesulaukdami teismo sprendimo, nesilaikydami įstatymu nustatytos
tvarkos...
....savavališkai, nesilaikydami įstatymų nustatytos tvarkos, užėmė
nukentėjusiajam ... nuosavybės teise priklausantį 3266 Lt vertės
gyvenamąjį namą ir ūkio pastatus...

....pavartojo fizinį smurtą – stumdamas rankomis, neleido ... ir jį
lydintiems asmenims ... patekti į nukentėjusiojo namą, tokiais bendrais
veiksmais vykdydami ... tariamą teisę valdyti, naudotis ir disponuoti
minėtu nekilnojamuoju turtu, padarė didelę žalą ... teisėms ir
teisėtiems interesams.