Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-09-20 22:31:32
Linas Petkevicius wrote:

> Ir ka uosviene irodys ? Kad zentas pazeide panaudos sutarti ir
> pareikalaus ji ishkraustyti ?

Kad žentas yra nusikaltėlis ir užsiima savivaldžiavimu.  Civiliniai
santykiai savo ruožtu.  Nežinau, ar ji įrodinės, kad buvo sumušta,
apvogta, ir pan., bet jei nusileis iki žento lygio metodų, nebūtų jei
sunku jei ne įrodyti, tai sukelti pagrįstus įtarimus.

> Gal tam, kad negyventi gatveje ?

Nelabai rišasi.  Kodėl vis tik reikia gyventi gatvėje?  Viskas pragerta,
nerasta  net 1000 Lt kokių, nieks nebeskolina jau?

Tai iš ko tas žentas gyvens, kai butą pasidalins, iš 1 kambario buto 2
butai niekaip nesigauna, net jei jam pusė ir priklauso, tai vėl gatvė
belieka be nuosavo NT?

Ir kodėl tada eiti pas kažkokią uošvienę, lyg ji kalta būtų dėl jų
rietenų, o ne į savo gyvenamą vietą?  Juk jei eis į savo gyvenamą vietą,
nieks negalės apkaltinti, jog kažką bando iškraustyti, o ir kambarių ten
daugiau?