Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Neziniukas
Data: 2009-09-15 09:41:33
Arba jus neatidziai skaitete viska nuo pradziu, arba svelniai tariant esate
neobjektyvus.
Zentas nieko neuzgrobia, o tiesiog iesko busto, kuriame apsigyventi, nes
uosve ji is to buto, kur jis 10 metu pragyveno su seima, meta lauk.
Visi turto pasidalinimo niuansai, apie kuriuos cia destote, ivyks labai
negreitai, skyryboms pasiekus finiso tiesiaja, ir tai bus labai negreitai.
Kas kam ir kiek atiteks laikas parodys, dabar gi kalba eina ne apie turto
pasidalinimus, o apie jo disponavima tomis teisemis, kurios yra siam
momentus pas jo valdytojus. Ir kaip as supratau is jau pasisakiusiuju,
bendrasavininkas turi teises iskelti jam nepageidaujama asmeni ir jeigu taip
yra, jis ta teises pasinaudos reikalui esant, o toks reikalas pribrendo ir
beje butent uosve ta reikala isprovokavo.