Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Neziniukas
Data: 2009-09-14 15:07:41
Deja, tokie metodai netinka visiskai, nes uosve zmogus, kuris jau ne viena
desimtmeti prarades gebejima blaiviai mastyti.
Ji netgi aiskino zentui, kad jis nesdintusi is rusio, kuris jos butui visai
nepriklauso, t.y. kuri jis pirko kaip papildoma pats mokedamas pardavejui
pingus. Dukra nedaug pazengusi sia prasme, jai taip pat loginiu argumentu
sneka sunkiai suprantama. Yra jos norai ir daugiau nieko. Gincytis ir
susisneket beprasmiska. Vienzo siuo atveju reikia imtis veiksmu nelaukiant
kol mama ar dukra ateis i prota.
Stai toks konkretus klausimas - buto raktas ir namu knyga dukros rankose.
Zentui kazkaip reikia tai atgauti. Na su raktu galima pakviesti mestra,
irodyti, kad esi buto seimininkas, jis tada atidarys spyna, o tada spyna
galima pakeisti savaja. Bet tam reikia irodyti, kad butas tavo. Kaip
irodyti? Galbut galima butu parodyt meistrui namu knyga, bet ir jos nera.
Uzburtas ratas.